Idiot brud

Nu måste ja fan skriva av mig!
Denna lilla h*runge är helt körd i huvudet. De som känner mej väl vet vem de är.
Hon börjar umgås med MINA VÄNNER i mina umgängeskretsar. Detta har jag kunnat ta även om ja har garvat vid sidan om för att hon tror att mina vänner faktiskt tycker om henne, haha vilket är ett stort skämt. De e fan ingen som tycker om henne!Inte jag, inte dom, inte någon. Men nu har hon gått förlångt. HON SKA INTE TRO ATT HON ÄR NÅGOT!
 Hon ska inte komma och  försöka nässla sig in hos min "bror", det är min "bror" och jag älskar honom.! Vafan tror hon att hon är?
 Och desutom har hon fortfarande mina grejer hemma hos sig, mitt halsband  örhängen och en tröja som är min. Nästa gång jag tröffar henne är det synd om henne. Får jag inte tillbaka min grejer eller pengar för det kommer jag balla ur, och det är definitivt inte kul , Jag kan bara säga till henne, eftersom jag vet att hon följt min blogg förut , är att hon ska gå till mig när hon ser mig, undviker hon mig kommerjga bli ännu mer förbannad. Snart kommmer jag åka hem till henne, får jag inte grejerna, spec halsbandet, av henne kommer jag kräva ut pengar av hennes föräldrar. PUNKT SLUT!. Och du? På en gång , sluta snacka en jävla massa skit om mig, du har ingen aning om vad jag är för person , du känner inte mig du vet inte hur jag fungerara idag eller någonting!PASSA DIG JÄVLIGT NOGA!  Inanna jag blir förbannad .
Nu kommer du säga att jag hotar dej, de e inget hot, de är sanningen.


Passa dig jävlig noga!


Kommentarer
Postat av: Fia

*nämner inga namn*

2007-11-22 @ 14:33:26
Postat av: miriam

är det den personen jag tror det handlar om?
det är väl inte inanna?
förresten gu va kul att du kommmer på novemberfesten. synd att du inte kommer på lördagen, då sk ajg och emma spela.
kram.

2007-11-22 @ 19:04:56
URL: http://miriamdirt.blogg.se
Postat av: inanna

whaat???

2007-11-22 @ 20:33:11
Postat av: inanna

haha innan skulle det ju stå :9

2007-11-22 @ 20:51:54
Postat av: fia

HAha nej det är inte Inanna folket haha! Jag skulle skriva INANN!
Miriam:Gud vad synd att jag missar det! Men jag ska på bilsportsmässan på lördagen men mina älsklingar
så jag kan bara på söndag och då kommer jag vara bakis som saaaatan , så om du tycker jag ser skum ut är det därför!:P

2007-11-23 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0