Helgen

Förlåt för dålig uppdatering men jag  har inte tid , speciellt inte på helgerna. I fredags åkte jag till ekerö till Agnes och Lillis.
Hade lite mys framför teven sådär.
Vid tolv kom Robin(agnes prinsessa) oc sin tjejkompis(tror hon hette jimmy). Jag somnade dock i soffan framför "fråga Olle" , Lite halvsur sådär för att jag inte fick dela säng med agnes och robin:P
Sen på lördagen ,tidigt som attan, åkte vi( jag Sandra,Agnes,Jacke,Kinder) till bilsportsmässan . Fanns en del fina bilar men favortiten var nog Sandras farsas Dragrace bil. Efter det drog vi en stund till min gamla skola som hade "novemberfest" någon slags stor julbasar!
Sedan åkte vi hem till mej började göra oss i ordning för festen, vi korkade upp och började sminka oss och så.
 Vid halv tio ungefär kom Pontus och hämtade oss och skjusade oss dit. Det var mycket trevligt där:)
På söndagen vaknade vi, oc drog återen till novemberfesten.

Någonting bra jag har lyckats med på sistone är att jag har fått Jacke att skaffa blogg. Japp helt sant! http://busflikkan.blogg.se

KOLLA IN HENNE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0