Helg med Jacke!

Hela helgen har jagvarit med Jacqueline Lundberg. Jävla knasig brud det där asså.
I fredags hade jag och Björk planerat ett litet kalas för Diana som fyllde 19 i lördags. Sagt och gjort, iförd ögonbndel kom hon hem till mej med ett vinglas i ena handen och sin sysslin Madde i den andre. Väl hemma hos mig ledde jag in henne i mitt hus och tog av henne ytterkläderna och tog henne dit de andra var. När hon tog av sig ögonbindeln stog Jag, Björk, Robin,Agnes,Jacke och My där med tårta med ljus i.Sen satt vi och käka det en stund sen börja vi dricka lite vin (såklart). Efter en stund kände man ju att man inte kunde sitta där bara vi så Robin kom över med några kompisar. Allt eftersom blev det kaosartat efter att en person spårat. För mycket alkohol  i henne .
Är fett ledsen över att hon inte hört av sig för att be omursäkt asså , men skitsamma. Vid ett kom folk från adelsö efter att de vart och bowlat , där ibland träffade jag elin ( http://heyhoeletsgo.blogg.se ). Mamma kom hem  med och tog hand om denne person som spårat, världens underbaraste mamma. Efter att alla dragit och jag och Jacke pratat om allt som hänt, blev vi ju extremt fyllehungriga. Så v drog med Robin till rasmus grill på B-plan. Jag, duktig som jag är, satt och sjöng för dem hela vägen in till B-plan. Väldigt uppskattat tror jag:).
Sen drog vi hem till mig igen och jag slockna på soffan .
Dagen efter drog vi in till Jackes häst på rastaborg.Jacke hyr stallplats hos Jimmys mamma Karin, så man började ju tänka en del på honom. Blev lite dyster där, men jag håller på att glömma att vi ens var vänner så det börjar lösa sig för mig och mitt tänkande kring honom även om vi var bra vänner för, är vi inte det nu och så är det.
Iallafall efter det hämtade mamma oss och vi åkte till Ekerö och hyrde film, För vi skulle ju bara dricka vin och kolla på film. Mmm yeah right, säger jag bara.
Robin och Jacke sov hos mig denna natt med.
På söndagen gick vi upp klockan halv tio. Åkte till Jackes stall vid halv tolv, och jag red JAG RED JACKES HÄST ZEBBAN! Jag har inte ridigt sen jag var typ sju eller något, men Jacke sa att jag var duktig faktiskt, hon lovad me att hon skulle lära mig att rida. Sen efter stallet drog vi hem till mig oc hämtade kläder sen drog vi (jag robin och självklart jacke) hem till Jacke och sov en timme på soffan. Sen åkte vi till sumpan och käka fars dag middag med Jackes mamma, styvpappa, och lillebror Texas, som btw är världens ballaste namn!Sen körde Jacke e mig i sin bubbla.Eller herbie som vi säger:P
Jag har haft en sjukt rolig helg och jag hoppas att fler sådana med Jacke kommer snart igen:)
Imorgon är jag ledig från skolan , och eftersom jag  sovit fem och en halv timme sen i torsadg-fredag natt  ska jag sova som fan imorgon.Stakars Jacke som ska till skolan imorrn, hon har ju trots allt sovit lika mycket som jag.
SKADEGLÄDJE PÅ HÖG NIVÅ!
 Men nu ska jag sova, men kom ihåg att Texas är det tuffaste namnet.

Adjö


Kommentarer
Postat av: M

Vem är Jacke?

2007-11-12 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0