Hej

Hej nu var det ett tag sen jag skrivde, sry.Ha inte ingen tid attr skriva alls faktiskt.Imorgon, ska vi till älvsjömässan och kolla på miljövänliga lastbilar(: NAJS!Eller det e väl bara jag som tycker som vanligt:P
Nästa vecka är det gymnasiemnässa,  jag i björk var väldigt sabba med att skriva upp os på listan att stå,. Haha . jag ser as mycket frame mot att få kolla på alla som ska söka till vår skola, speciellt tjejerna. Helst ska det ju  inte börja några tjejer tycker jag . Tycker det är för många redan nu, hela tio stycken!FUCK TJEJER! Utom björk och antonia men man kan fan inte söga att dom e tjejer tilol hundra procent asså:p
 Och sorry om det e en massa stavfel nu för jag har ett väkldigt konstifgt tangentbord och så .Imorgon ska vi ha kals för någon som jaginte tänker nämna här.
 Och på lördag ska jag träffa favortitjeorna! Sandra westrin , Sandra jakobsson, Agnäs BöschHar ingen aning om vad vi ska görs men ngt kommer vi säkert på haha .
 Det brukar vi alltid göra,.Jaop. jag vet inte alls vad jag ska skriva men aa , men hej dåra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0