Alla läsare?

Var har alla läsare tagit vägen?
Förut för ngn vecka sen ökade läsarantalet , sen nu är det mindre än vad det var förut, tråkigt jag som börjat få upp min blogg känsla igen. Igår var jag på bio med lillis, det var fruktansvärt kul!
Vi är ju som vi är , så inne på bion satt vi och pussades och höll varandr i handen och kallade varann för "älskling" vi såg ju chuck and larry(heter den så?) som handlar i största allmänhet mycket om homosexualitet, och folk runtomkring oss började vrida på sig och sa till sit sällskap" kolla på dom" men vi fortsatte pussas som om det vore det naturligaste i våran värld. Sen gick vi till mums en snabbis haha. Vi köpte ingenting men de e kul att kolla såna affärer.
USCH vi såg blondinbella med, vad ful hon är. Alldeles finnig och dan. Och sen att hon presenterar sig som blondinbella och inte bara bella är ju fruktansvärt kul, "hej brunettFia". Det låter ju helt sjukt.Okej hon är rikskändis men endå liksom, varför kan folk inte bara säga vad dom heter?
Idag ska jag över till adelsö och täffa Björk, My och Robin.Vi ska käka på adelsö krog som det så fint det heter, eller kiosken som alla infödingar säger. Men som stolt munsö bo är det adelsö krog.

Vill bara tacka alla mina lesbiska vänner med respektiva pojkvänner att jag är glad att ni finns!




Nu vare bra för mig, //Brunettfia

Kommentarer
Postat av: lillis

hehe du och jag älskling ;)

2007-11-01 @ 18:16:42
URL: http://ohsandra.blogg.se
Postat av: Fia

Vi äger ju alla!

2007-11-01 @ 22:30:09
Postat av: miriam

vill se bild på denna lillis

2007-11-06 @ 19:17:49
URL: http://miriamdirt.blogg.se
Postat av: fia

Haha finns bild på henne längre ner scnygging!

2007-11-08 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0