tönt incoming

Tjo, sitter  fraför datorn en dag som denna:)
Det spöregnar ute, hade tänkt ta en runda ´med min alldeles bedårade fyrhjuling, en man vill ju inte bli lerig.Så nu sitter  man här på rummet och fasar  sig själv för att gå ner till nedder våningen eftersom  våra norbaggar sitter dära:/. Undrar när dom ska åka hem'? Hela familjen flyr huset  när dom är hemma, eller så sitter man på sitt rum.Undra vad man ska hitta på ikväll man orkar ju inte bara sitta hemma o långsat ruttna bort heller.Även o det verkar rätt lovande nu. Men återigen stoppar våra kära norbaggar detta tänkande också. Just nu  sitter de och spränger vårt bioljud på tvn, men jag orkaar inte säga åt dom. Golvet liksom skakar på mitt rum för att det är så högt, och mitt rum är våningen över!
Nu ska jag försöka sluta nörda mig,

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0