Stan

Eftersom jag har turen att bo på landet är en resa en dag till stan ett dagsprojekt. Så jag och mathilda proppade fickorna fulla med pengar och drog in med halv ettan.  Jag har dock sumpat en hundralapp duktig som ja är, jag ko  iaf hem med en ny klänning som jag förhoppningsvis ska ha på Big meet(?) , ett  svart-vit randigt linne, en korthållare och en  ny maskara o ögonskugga. Hela kalaset gick på 600, eftersom jag är så fattig köpte jag klädeerna på budgetaffären H&M ( för den har ni aldrig hört talas om förstår jag!?). Och självklart var vi på invigningen av nya adelsökiosken o käka pizza efteråt:. Imorgon kommer släkt från norge hit och hälsar på det ska bli trevligt , så dörfr imorgon ska jag  vara hemma o städa mitt rum och tvätta mina kläder, kanske kommer jim och emy ut och myser lite(: .
Äntligen börjar jag få  sommarlovskänslan tillbaka, antagligen bara för att jag varit ledig enda från midsommar, men på onsdsag ska jag börja igen.Det ska bii skönt och få in lite pengar, eftersom jag varit så duktig  och gjort av med mina på  5 par skor o 5 tröjer och lite annat smått och gott(: . Petra har åkt ner till en kompis till henne nere i helsingland, vilket känns väldigt tomt för tilfället, en liten promiss skulle sitta finfint(:. Nu börjar man riktigt sakna Linn,Jace och Alma faktiskt, men vi kanske ska ses snart. Vet inte om jag skulle orka  utan er, ni är liksom så mycket för mig( : . Nu ska jag mysa med min syster och min pappa lite framför tvn. Caroline åker ju tilbaka en månad till norge nu för att säga HejDå till alla nu när hon ska flytta hit( : . Också vill jag bara säga till Magnus att det är så skönt att du kommit hem , jag har saknat dig jättemycket! Jag pratar ju med dig dagligen annars liksom( : . aja..



Hare! 

Kommentarer
Postat av: =D

jag älskar dig

2007-06-25 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0