Ny blogg

Nu startar jag en blogg, mycket tack vare att jag blivit jätteberoende över http://ungmamma15.blogg.se .Hon är en helt bedårande mamma till en helt bedårande söt liten Wilma.Dock ska hon ha en stor eloge för att hon står ut alla elaka kommentarer som sjuka personer skickar till henne.Skaffa er ett liv istället för att bråka med henne.Det är många som ser upp till henne för att hon är så stark.
Igår var  det midsommarafton, tyvärr var jag tvungen att jobba till klockan tre så jag missade dansen runt midsommarstången:( . Efter jobbet åkte jag hem med min syster som var rasande arg, och töntig som jag är gick jag och köpte blommr till henne:).Efter det var hon å bättre humör och vi började göra i ordning smörgåstårtorna som hon skulle ha med sej till några vänner till henne.När carro åkt kunde jag börja göra iordning mej för att åka till adelsö och träffa Woopiie eller jossan som hon egentlgen heter men eftersom hon heter så på tuffa PA har hon fått heta så.Runt elva drog vi vidare  till Tim&Diana. Det var väldigt trevligt, tills några idioter kommer och kastar krossade glas å golvet och går ifrån. framemot 2 blev det litesmå tjaffs på olika håll och jag åkte hem.Idag var det midsommardagen och som en fin tradetion som vi å munsö/adelsö har var vi och kika på fotboll,i år vann fel lag bara:) Men nu ska jag gå och lägga mej och sova, för att det har inte varit så mycket sömn de senaste nätterna.
hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0