Köp/pengagalen

Nu sitter man här, pank. Tredje vändan inne i stan på en vecka:/ , idag kom jag hem med: två väskor,ett skärp, halsband, linnen och 6(!) par trosor.Räknade ut på vägen hem att jag gjort av med 3.000 kronor på kläder väsker smink på 2 veckor, vilket är helt sjukt eftersom jag inte gillar att strosa runt i stan , innan de här veckorna förstås. Men det är en härlig känsla att tjäna egna pengar, ännu mer att göra av med dom(: . Just nu sitter jag och väntar på mitt intagningsresultat, jag vill se om jag kom in på st. Martins! "tillf'älligt fel", skit, kanske för att sidan är överbelastad. Men jag antar att jag kommer in där eftersom jag fick sjukt höga betyg :P.Eller aa 270 p. Plus att jag är tjej som har sökt Fordon (personbil), antar  att det inte är så många tjejer söker dit. Tyvärr. Men gladeligen är inte jag som alla andra höhöhö.Men nu ska jag gå och putsa på min Fyrhjuling.

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0