=)

Tjenare, igår kväll var jag barnvakt.En helvetesnatt, emy ville inte sova om man inte låg och kramade henne. Vilket jag fick göra, från kl 23.00 till 05.00, Herrejävlar! Halv fem fick jag krupp och ringde sara o beordrade ´hem henne.Jag kunde inte sova under dessa timmar, tvn funkade inte heller så jag satt vaken och tittade på de fina träden.Jättekul.Jag kom i säng kl 06.00 och sov till halv tre idag, sen gick jag upp satte mig i soffan och somna om. Det är det jag gjort idag, nu på kvällen kom Mathilda,pontus,my,andre,agnes ner till pölen satt där o softade ett tag. Sen vid tio ringde min chef, och sa att det fattades 10.000 i min kassa vilka jag lämnat ifrån mig till underman. Inget ont om det. men nu ska jag umgås med mina syskón.


Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0