Vissa borde få beröm.

Och berömmen går oavkortat till all unga mammor från mig. Vilken styrka dom har! Fick en "utskällning" av agnes snubbe igår om att han skulle sätta ett kyskhetsbälte på mig så att jag inte fick barn, sen förklarade agnes för robin att ´kyshetsbältet var en lite sen ide. Men så fick han mig lova att jag skulle ha ett förhållande minst ett år innan och jag skulle fyllt 20 innan jag blev mamma. Jag har inte ens träffat snubben än haha. Men mange(Agnes kallas mange för att hon är så humla maskulin haha ) lovade mig att jag skulle få göra det snart, men han verkar ha samma humor som adelsö/munsö. Ska på partaj ikväll på adelsö antagligen, vilket sa bli roligt. Vi får hoppas att Boel blir sån full som på midsommar så att han sitter och ropar efter mamma. Det är fortfarande det nyaste svallret , hehe. Idag när jag var ute och körde med fyrhjulingen fick jag soppatorsk, och vilen himlans tur som jag har så hade jag varit och handlat tre påsar i affärn!. Det var bara och börja skjuta hem den eftersom det inte var någon man kunde ringa so unde rädda mig i nöden, tre km fick jag gå.Det är inte så jättelångt men med den fyran framför sej tar det på krafterna, jag lovar! Men nu ska jag städa hela huset för att jag har lovat pappa det, sätter på The voice och sen ere bara att köra.
Och jag vill bara säga att , jag är inte gravid och kommer inte bli det på ett tag!

Kissa långsamt!

Hare!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ni får ursäkta vissa bokstäver fungerar knappt, för att någon har spillt något över tangentbordet!

2007-07-06 @ 16:17:39
Postat av: agnes

DU E KUL MIN ÄLSKLING! HÅLL DIG TILL 20 ÅR!!

2007-07-06 @ 17:52:37
Postat av: fia

20 år? det e fan många år kvar asso, ska prata med Robin och försöka komma till en kompromiss eller någe:P

2007-07-06 @ 23:58:54
URL: http://f1a.blogg.se
Postat av: Sandra

Hahaha vafan, säger som agnes, inga barn innan tjugo!!!

2007-07-09 @ 19:24:56
URL: http://ohsandra.blogg.se
Postat av: Jag:O

Men sandra(lillsandra?) jag villlllll jue:(

2007-07-09 @ 21:37:28
URL: http://f1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0