Sovdag?

Ja idag har det blivit en sådan. Vaknade Klockan 13.00 idag.Gick upp käka frulle, och somna igen:P. Sov till 4 hahaha. Sitter och hoppas på att man ska jobba imorrn så att man har lite pengar o röra sig med på Big meet, vilket det bär av till på torsdag (: . Ska över till Björk ikväll och köpa biljetter till tåg o så.(Ja jag vet , man ska åka  bil, men ingen MED körkort ville åka!). Och jag har typ lovat Björk att ha klänning på mig, usch. Sitter och kollar på cutyakuten och pratar med syster på telefon, hon  flyttar hit för gott nu o två veckor.Slipper man åka till norge för att se henne, och man kanske får se henne mer än en gång i halvåret:P.
Nu har jag återhämtat mig sedan gårdagens jobb, med sömn alltså.Men nu ska jag gå o tvätta så att jag har lite kläder till på torsdag. Har lovat att tvätta pappas också(:. Favoritdotter var det här:).

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0