Shopping.

Idag steg jag upp halv tio och började vandra mot stan , (alla som känner mej vet att det inte e sanning eftersom det e 4 mil till närmaste T-bana).Köpte lite olika saker b.la en "finväst"(öhh sån som man har över skjortor?), ett linne, en t-shirt, 3 halsband, 4 härklämmor och som en sådan god moster jag är köpte jag en kepa till Jimpa på samma gång.Hela kalaset gick på 800 spänn.För ett tag sedan ringde Boel och frågade om jag ville bada, jag sa ja  men vilket antagligen kommer resultera i att jag står och tittar på när de andra badar eftersom jag är en stor j*vla badkruka:P.Har varit o solat i 20 min idag ed så att nu e man brun o fin igen(; . Nej men nu ska ja lägga mej i badet, Hoppas ni kissar på er i natt..

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0