Postivitet

Idag är jag positiv, till skillnad mot igår.Men det är klart så arg som jag var igår har jag inte vart på länge.Var och träffade innana,agnes och sandra igår. Det var trevligt, först va vi o grilla i kristineberg, sen drog vi på fest i sumpan.Men brist på vår typ av folk åkte vi med robin som kom o hämtade oss vid ett snåret.Han körde hem mej o Inanna hem till Sandra(Ja sandra va med;) ) . Nu är man precis hemkommen, vilket är otroligt skönt eftersom jag inte träffat mamma på 4(?!) veckor. Men nu ska jag gå och ringa petra , hon ringde mej igår när vi va i sumpan men jag hörde inte va hon sa så jag la på;). Imorrn bär det av till Veddesta för att jag ska köpa en skinjacka:D.


Hare! Kan bara säga att jag menade allt jag sa igår^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

å men så bra då fia, då vet jag att du menade att vi skulle ha trekant! :D haha ;)

2007-07-15 @ 14:01:01
URL: http://ohsandra.blogg.se
Postat av: Fia

Ja, jag tänkte att jag skulle bvara lite smidig så att det bara var ni som förstod;).

2007-07-15 @ 16:18:31
URL: http://f1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0