Petra hemma!

Idag kom Petra hem, vilket är otroligt skönt eftersom man knappt har någon som man ka snacka lika mycket om ingeting som man kan med min lilla petra. Eller lilla o lilla hon e ju trots allt 3 år äldre än mig hahah.Så jag har suttit hos henne i tre timmar nu. Har inte gjort mycket idag, legat alldeles själv framför tvn hela dan vilket har varit grmt skönt, våra orbaggar åkte hem idag vilket utlöste ett stort "jipppppie" över hela munsö.Just nu sitter jag o lyssnar på "knutby låten" som Boel varit  snäll o skickat mig. Just det, jag skulle ju berätta att jag kom i på yrkesplugget, ska gå fordon transport. Ser verkligen fram emot de:)Ska jobba imorgo i 10 timmar vilket jag ite ser fram mot nu , men de e klart, det e skönt med pengar på fickan(: . Kan ju också lugna er med att Agnes lugnt o sansat att jag fick skaffa barn innan henne endå eftersom hon inte hade några planer på detta, BUH! Me jag är jävligt skeptiskt, hon kommer nog med en liten bulle i ugnen snart:P . Vilket är ganska praktiskt egentligen eftersom jag lämna ifrå mig ungen när hon/han skitit om hon nu skaffar unge. Men Agnes ska ju göra karriär åt båda oss två medan jag är hemma med barnen. Hahaha.Men nu orkar jag inte skriva mer.


Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0