Köpaköpaköpaköpa!

Shiiiiet, idag har jag handlat med syrran , Jag  köpte en skinnjacka och(!) en klocka:)
Skinnjackan är den som jag kollat på NK , den kostade 1700 på NK.Men min brilijanta syster kom på att vi kunde åka till barkarby och kolla där.Jag hittade den där , och det var rea på outlet priset:D, 500 spänn kosta den , snacka om bra köp.:P
Imorgon ska jag jobba. Alla mina pengar e slut nu så nu måste jag tjäna ihop lite mer pengar(:. Frågan är också om jag o Petra ska åka ner till Motala på deras folkracefestival till helgen också, vet inte om den e nästa helg eller denna. Juste jag klippte mej igår, eller nja petra klippte mej.Jag klippte av tyå 3 cm och jag e jättenöjd, nu återstå¨r bara färgning till svart med(: men nu ska jag städa.


Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0