jobbjobbjobbjobbbjobbjioo

Okej jag har jobbat nu i måånga dagar och därför har jag inte bloggat, jag vet att ni har saknat mig!?
Så nu har jag pengar, Pappa fyller 50 snart och då är det självklart brakfest, måste handla present till han men kan inte skriva vad här eftersom han kanske läser(: . Men det är ngt med mycket ironi iaf.:P
Nu har jag suttit o tänkt hela dan idag, på vilka som är ens riktiga vänner egentligen ?
Jag börjar tänka för mycket , för som ni såg i tidigare inlägg(" jag hatar dig") böörjar man ju tvivla på vänskapen.man vill inte men man gör det endå . Läste ut min bok idag med "Såld" heter den o jag köpte den med thilda härom sistens. Den var en sådan bok som jag sträckläste, har egentligen inte läst en bok sen 7:an men  men .
Nu ska jag vara med min kära far , sen ska jag snacka skit med mamma sen ska jag sooova:D

Hare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0