JAG HATAR DIG!

Okej ,  jag kommer inte använda några namn i detta inlägg men nu är jag förbannad! Det var en kille som var min "bästa vän" i ett år, han var 6 år äldre än mig. Denna vänskap var helt fucktup, och han bröt vänskapen typ 4 ggr i veckan. Han var otrogen med mej mot sin tjej och det var en jävla massa snack.Ändå så höll vår vänskap detta och vi fortsatte vara "vänner" som han inbilade mig att vi var.Detta helvete fortsatte i ett år, och även om min familj varnade mej så skulle de aldrig förbjuda mig att umgås med någon, det är ju mitt val.En dag när han bett mig dra år helvete pallade inte jag mer, jag åkte hem till honom för att ställa ett ultimatum, vänskap eller inte alls. Min kompis gick in till han  för att hämta honom för att göra det till en så liten scen som möjligt.Han kom ut med sin tjej,  han vågade inte gå fram till mig, och jag kan inte hålla käften. Han sa åt mig att skaffa mej ett liv, som han alltid gjorde när vi bråkade.Mitt svar var - Ska du säga din jävla fjortisnullare. Då small det , han tog struptag och bjag kunde inte andas. Han drog ner mej i backen och jag slog till han,Detta kanske inte låter mycket men om man inte an andas har det gått för långt, och även eftersom han är 6 år äldre o kille Sen gick folk mellan .Jag kunde inte andas, jag har nu hört att det inte alls var så farligt av folk som inte ens var där? Palla.Jag kunde inte andas och ringde min storebror o chock, tyvärr var han i åre då, (eller tur för min "vän"?) . Jag som aldrig ens ringer mibn storebror när det inte hänt ngt.Sedan ringde jag min granne så han kunde hämta mej eftersom jag visste att om jag ringde pappa skulle det  inte ta lång tid innan han var hemma hos  min "vän", och jag skulle inte vilja veta vad som han hade kunnat göra. Jag pratade med min samhälls lärare som också är advokat och frågade honom om han kunde hjälpa mig, självklart ställde han upp på det. Vi kom fram till 5 åtalspunkter som vi kunde anmäla han för. Han skulle kunna få 3-10 år. Nu har jag lovat att jag inte skall vara vän med någon som gör så mot mej eftersom jag är fan så mycket mera värd. Dock är han inte värd mig. Än idag senaste, frågade ngn varför jag inte fortfarande inte pratar med honom? Hallå? Jag är inte längre än liten fjortis. och han är inte min gud! Jag är en person och det är INTE okej att någon behandlar mig så. Själva saken är att han inte ens bett om ursäkt, sjuk kille. Hade det inte varit för hans otroligt fina familj hade jag anmält allt detta och upp i rätten med det. Så hoppas han är sjukt tacksam, specillt gentemot sin mor. Nu skrev jag detta eftersom en av hans vänner skrev till mej , och sa att det inte var så farligt, läs själv, nu är jag förbannad och det känns som om hela min dag är förstörd. Och jag som lovat mig själv att han inte ska få förstöra mer för mig, Där sprack det . Jag såg verkligen den här killen som en av mina bästa vänner, jag fårstår inte det nu. Jag tycker faktiskt mest synd om han, eftersom han inte vet bättre. Men faktiskt skulle jag önska att han rätade upp sitt liv, flyttade fick nya vänner, ( kanske BARA i hans ålder?) . Jag säger inte att det är fel att ha yngre vänner, jag har bara äldre, men lite knasigt ere väl? Jag vet inte om det är så längre, och jag bryr mig faktiskt inte.Men det vore kul om även han fick ett bättre liv, för han kanske är värd det. Nu när han ser mig vågar han inte ens se på mig, och det bevisar bara det jag alltid vetat, Jag Har Vunnit!

JAG HATAR DIG OCH DET KOMMER JAG ALDRIG SLUTA GÖRA!

Kommentarer
Postat av: Orvar

och jag hatar dig också

2007-07-14 @ 11:46:51
Postat av: Anonym

Kul att jag inte känner någon orvar^^

2007-07-14 @ 11:54:00
URL: http://f1a.blogg.se
Postat av: Jessica

Stå på dej! Såna där skithögar borde inte få gå lösa.... jag hejar på dej!

2007-07-14 @ 12:05:04
Postat av: Anonym

TACK!!!!

2007-07-14 @ 14:21:34
URL: http://f1a.blogg.se
Postat av: Lojjan bojjan

Du är stark fia, det han gjort är så jävla fel, och dom som står på hans sida i det här är fan tragiska. Hoppas du fattar att vad som än händer, när som helst på dygnet, så kan du ringa mig vännen <3

2007-07-14 @ 14:23:10
URL: http://hamlettsmatte.blogg.se
Postat av: Fia

Vad du e söt lojjan!. Japp jag ringer dej om det upprepas;)

2007-07-14 @ 14:34:20
URL: http://f1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0