En sån där tråkig lista.

snodde detta från nån^^


- 6 FÖR TILLFÄLLET:
Humör:
Jätteglad
Kläder: Avslutningsbyxorna med mitt namn på och en t-shirt
Nagellack: ljusrosa
Tid: 17:30
Person i tankarna: Linn!
Irritationsobjekt: hundjävlarna

- 6 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: Ja, praoade på tv4, och fick vara statist där:)
Kysst någon du inte känner: Ja

- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Petra, agnes,my
Du tycker om: ekeröbarn
Du inte gillar: idioter?

- 2 VAL
Kaffe eller te:
te, jag e inte vuxen än;)
Vår eller höst: svår fråga..VÅR!
- 1 ÖNSKAN: att jag får jobba imorrn:P

Höger- eller vänsterhänt: höger
Favoritgodis: natur haha, lät som värsta waldorfbarnet;)
Är det nåt du absolut inte äter: LEVER! bläää
Musik just nu: mats och ränkarna:peta in en pinne i brasan, hahah den äger!
Fisk eller badkruka: badkruka
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: halvsol:P
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, en dunk bensin, och en vän att fördriva tiden med;)
Spelar du nåt instrument: LIte knorvlig fiol, o flöjt:P (waldorfbarn yeah!)
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: slösar andras, sparar mina egna:P
Vem är viktigast för dig: mamma o pappa
Har du några homosexuella vänner: öh? nej
Tror du på mirakel: "shit happends!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: om jag ska ha barn , 3
Bio eller promenad: beroende på med vem?
Är du kittlig: Man behöver typ bara söga att man ska kittla mej så börjar jag skratta:D
Rädd för insekter?: mest äcklad
Äckligaste insekten: fästing
Största svaghet: nonchalans
Det här är jag bra på: spela dum
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig trorja
Vad vill du jobba som?: Latsbilschaufför;)
Chips, morötter eller godis? tussilago
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok?: hahah NEJ
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?: Ska tatuera, nu har ja övertalat mamma nuere pappa kvar
Gungar du på stolen?:  , hahah vem vill veta?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: JA! fett kul
Vilken hand håller du gaffeln i?: vänster
Vad är du mest rädd för?:  Att förlora mina nära vänner
Är du rädd för blod?: Nej ^^
Saltar du på maten?: noppe
Gillar du att sjunga?: nee men alla bara går när jag väl börjar sjunga , hahaha
Anser du att du är stark?: i krig är alla starka;)
Brukar du sola?: Hatar att ligga o sola, det e tråkigt
Vad gör du om du får hicka?: skrattar:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAVAVAVAVVA?

2007-07-18 @ 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0