Adelsö

Igår åkte jag o petra , conny o ronny ( hahah :P) till adelsö för  fest.Typ gotlänningen  hette han , tydligen såvar  hans brud gammal klasskompis med min svåger. Sjukt vad världen e liten!Jag blev alldeles kalasfull, det var första gången på väldigt länge som jag blevså full, så ni vet ju ungefär hur jag mår idag. Jag har precis berättat för mamma att jag "kört lastbil" hela kvällen ,  hon  hade ingen aning om vad jag pratade om :P
jag har alltså haft toaletten som min bästa vän sen jag kom hem vid halv 5 snåret nånting. Ringde o väckte pappa gjorde jag också, duktig som jag är.Iaf det var jättetrevligt igår, och det var det vanliga adelsöfolket + oss. Det var mys.  Men nu ska jag  ta en vända till min trotjänta vän, toaletten.



Hare!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha men fia då!

2007-07-29 @ 12:39:55
URL: http://ohsandra.blogg.se
Postat av: fia

jag vet!

2007-07-29 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0