Natt inlägg

Hej  hej!
 Klockan e snart tolv och jag kan verkligen inte sova. Vilket jag verkligen behöver eftersom jag ska upp klockan sex imorgon liksom, Plus att om ja ska vara vaken borde ja plugga på mitt prov som jag har imorgon men jag känner att det e helt onödigt eftersom det tydligen var bajssvårt. Jag orkar verkligen inte med skolan just nu, jag e sjukr skoltrött men jag måste verkligen gå kvar. Jag vill visa att jag faktiskt slutfört någonting. Tänk sen om 2 år när jag e den första förutom Caroline som faktiskt har en utbildning och gymnasiekompetens, Det e stort!
Jag måste bara stå ut helt enkelt, life´s a bitch.
Men jag tror däremot att jag e skoltrött för att det e så pass slappt, Ere slappt pluggar man inte överhuvudtaget,
Men men , som sagt skitsamma.
Helgens planer kanske?
Detta e första helgen sen jag lärde känna Jacke som ja faktiskt inte ska vara med Jacke,
På fredag ska jag med Sandra till hennes pappa eftersom Sandra snart fyller sjutton och dem ska ha en mini julafton. Dem ville att jag skulle följa med som Sandras sällskap:)
Ska bli jättekul.
På lördag ska  familjen Englund/Olson/Matsson/Andersson ha sin årliga pepparkakshus bakning, Det e så jävla kui. Nu är alla barn " vuxna" men alla ser fram emot det som fan!
;Man ser liksom fram emot det, Det är så jävla roligt asså.
 Sen senare på¨kvällen ska väl jag och Petra hitta på någonting, Petra tillhör familje andersson, men vi e ju som sagt styvsyskon och hon e definitivt en av mina bästa vänner:)

Det e det som står som planer inför helgen och jag ser verklihen fram emot helgen faktiskt.
Men nu ska jag försöka gå och sova, för jag behöver verkligen det tror jag.
Jag har inte ftt så mycket sömn på sista tiden tror ja:)
Men gonatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0