Linn<3

Jag kunde inte låta bli att åka till Linn idag.Jag kan inte riktigt förstå vad det är hon går igenom just nu. Jag ville bara krama henne, säga att jag älskar henne, beätta hur mycket hon betyder, hur mycket alla älskar henne!
Men Linn var inte hemma, så jag la fem vita rosor på hennes furukvist. Inte för att det gör att hon känner sig bättre, men jag hoppas hon förstår hur mycket jag är villi att göra för att hon ska känna sig bara en aning bättre!
 
Hon har betytt oh betyder sjukt mycket för mig , hennes sorg är min sorg. Att förlora sin pappa sådär snabbt kan inte vara lätt, och det är något man antagligen måste försöka gå vidare med själv. Men behöver du hjälp Linn finns jag här! Alltid!

Jag älskar dig Linn Sjuänge!

Kommentarer
Postat av: fia

Vita rosor från mej o karre:)

2007-12-10 @ 19:38:48
URL: http://f1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0