Jag !?

Aa har prec fått höra att jag e sorglig. Jag ringer inte någohundrafemtioelva gånger bara för att. Jag har ett liv, jag var övligt upptagen och när vissa sorgliga jävlar inte förstår att man faktiskt är upptagen när man inte svarar i telfonen är det jag som är sorglig? Jag har sagt till dig, MLE, att jag inte är förbannad så länge det inte händer någonting, besviken? Ja det är jag men det e en annan sak! Palla ringa och smsa hela tiden för att prata med mej , jag har varit upptagen, Ja har flyttat med min syster och passat barn och festat hela helgen jag har inte haft tid att prata med dig, Och då är jag sorglig? För att jag inte haft tid?! Och sen vem är det som är sorglig om man sitter och skriver kommentarer som att jag är lika sorlig som Chippen?
 Palla blanda in honom i det här?!Sen smsade du ocg frågade om vi kommer att bråka som jag och chippen gör? Tror du det själv eller? Jag och chippen var fanimej mer än kompisar och jag var jävligt kär i honom. Hur fan kan man jämföra klasskompisars bråk jämte varann med "förhållandet" mellan mej och chippen?
 Nej du , de e du som är sorglig om du faktiskt tror att jag bryr mig, Jag kommer bli förbannad om det kommer någonstans eftersom det du sa var en fet lögn, Men eftersom ni inte tror det så varför är du orolig? Kommentera inte mera, för det är bara sorgligt att hålla på så.




Något helt annat!
Jag vill bara säga att jag är sjukt glad över att jag träffat Jacke, på denna korta tid har du blivit min bästa vän.
Jag vill inte att någon av mina vänner ska ta illa upp nu , men det känns verkligen som att jag har får uppleva verklig vänskap. Det är Agnes och Sandra, Björk och My, o bla bla bla, Det känns som det ska stå Fia och Jacke,
Och det är jag jävligt glad över! Jag VET att jag har många jävligt många vänner.Och många jävligt bra dessutom!
Men det känns som att det är rätt :



FIA           JACKE.



Som sagt ta inte illa upp alla älskade vänner, ni betyder mycket och det vet ni, men första gången på många månader känner jag mig riktigt hel.

Jacke, tack älskling för att du finns, du e den första jag någonsinn kan se i ögonen och säga jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Åhh älsklingen då!.. fan får tårar i ögonen när ja läser detta fy vad ja älskar dig!... massa pussar jacke!

2007-12-03 @ 16:10:52
URL: http://busflikka.blogg.se
Postat av: Jacqueline

hahah glömde skriva att du betyder mest i hela mitt liv! och lämna mig aldrig gumman!

2007-12-03 @ 16:12:22
URL: http://busflikkan.blogg.se
Postat av: fia

VI e bäst!

2007-12-05 @ 08:15:08
URL: http://f1a.blogg.se
Postat av: agnes

jag e så jävla glad för din skull älskade hjärtat :)

2007-12-07 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0