Jacqueline Lundberg.

Jag vill bara tacka för att du finns för att du e det ljusa i mitt liv, min solstråle.Jag kan inte säga att jag mått uppriktigt dåligt, men det har alltid funnits något som har saknats. Sen träffade jag dig óch du fyllde ut mitt tomrum inom mig. Du e en sån person som har ALLT. Du e en av de få som jag har riktigt jävla kul med när jag festar, men är det något  vet jag   att du finns där, alltid. Man brukar ha  olika sorters vänner, festkompisar eller känslomässiga vänner. Men du e allt, du och din familj är guldvärda!
Som jag skrev som kommentar, Du är min jord, min himmel, min ängel, min idol, min tro, min bästa vän. Skulle våran vänskap ta slut skulle jag ta livet av mig, jag har varit med dej 24 timmar om dygnet de två månader jag kännt dig. Och när jag inte är med dej saknar jag dig.  Du är min solstråle!

Och jag älskar dig innerligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0