Helgen:)

Sorry för dålig uppdatering, men någon med ennu sämre uppdatering är Lillis och Jacke!
I fredags åkte jag och sandra till hennes pappa och bonusmamma Maja i Tumba. Vi hade det bara trevligt och firade sandras födelsedag och så. Sen kollade vi på Idol och ja blev fan riktigt förbannad. Amanda skulle ha vunnit.Sverige behöver inga fler bomboaktiga "sångerskor". Amanda är ball, hon skulle kunna sälja skivor, jag skulle fan kunnna köpa en.
Sen på lördagen hade vi vårt årliga pepparkakshusbak. Alltid lika kul, vi kom fram till att dem hållt på sen min storebror(andreas) var två, alltså tjugo år. Jävlar!

Jag och denice gjorde ett hus till hennes son, Hampus.
Men vi som gjorde mästerverk denna kväll var:Mamma, Anette,Kenta,Pappa,Sanna,Tim W, Tim A, Petra,Conny, Denice, Annika,Vicky,Andreas,Jag.


Senare på kvällen kom, Jacke(såklart(: )Martin Larsson men han drog rätt snabbt. Sen vid tv halv tre åkte vi och hämtade bullen inne i stan, sen fyllekäkade vi på Q8 brommaplan. Sen åkte vi hem, kom hem vid halv fem nångång. Vi hade jättekul! Det blir ingen Jul om man inte bakar pepparkakshus med dessa personer, dem betyder så mycket för mig verkligen . :) Idag fyller min gullunge 5 år, Stora pojken ju! Jag har ingen bild på pojken , men jag lovar er att han är det finaste jag har, han och Emy, skulle det hända dem något sulle jag uppriktigt ta livet av mig, Moster älskar er!
GRATTIS JIM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0