Dålig uppdatering,

Sorry för det.
 Imorgon fyller min underbara ´Magnus år! Jag har inte köpt present åt henne än men det kommer med tiden, typ ska nog köpa det imorgon tror ja.Ooups säger jag bara, etablerade sexfantaster där ute vet vad det är för affär. ELLER HUR SANDRA JAKOBSSON? Och btw har sandra den lilla slynan åkt till thailand i två veckor, usch på henne.Sandra blev nog mycket glad när hon fick en lila dildo av mig och my i 17 års present HAHA:P
Idag kom inanna hem också, ska försöka träffa henne någon dag.
Och sen som glad överraskning träffade jag Diana på bussen, det var ett tag sen man såg henne hehe. Vi imgicks ju så gott som varje dag i 2 månader?!
nu ringde inanna nu ska ja prata med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0