Senaste tiden

Jag vet , jag vet! jag har inte skrivit på ett tag.Har haft annat för mig^^. Eller? Jag vet att jag inte haft tid o sitta framför datorn, men jag har inte gjort något speciellt. Jag har städat pappas tomt eftersom han fyller femtio snart, och ska ha sin femtioårsfest.Vilket jävla partaj det kommer bli med! Hundra pers ska käka , sen kommer det väl antagligen fler efter det.Och nu på lördag fyller bästa Petra 18 , eller hon har iaf sin fest då. Fyller gör hon på tisdag, och knäpp som hon e;) ska hon inte ut med sina kompisar utan hoin ska ut med våra mammor:P. Men fan det skulle jag också gjort, inget går upp emot att festa med mamma 1 o mamma 2. Haha låter som om ja inte har ngt liv. "kör så att det ryker, morsan e okej!" det var typ våra mödrars favoritlåt för ett år sen!Men men på fredag har jag ingen aning om vad jag ska göra, det är säsongsavslutning på rasta, men pappa vart så sur sist jag var där eftersom jag kom in fast det var 20 års gräns.HAHA. Han gick typ o tjura hela kvällen:P. Får se hur jag gör , ska iaf vara fräsch på lördan sen.
Sen på onsdag börjar jag gymnasiet, ska bli as kul. Ska bli skönt också eftersom det inte e så många tjejer i den skolan. Tjejer kan vara förjävliga, killar är mer att lita på. Haha men de flesta tjejkompisar jag har e ju som killar:P. Snart ska jag gå ut med våra hundar med, ska bli jävligt skönt. Och snart är dt köp av gymkort med, som förra året, alltid efter sommarn.Men nu ska jag gå o slänga mej i duschen,

TJADÅ!

Kommentarer
Postat av: Nattis

aa jag vet :D

2007-08-18 @ 15:55:32
URL: http://natttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0