sammanfattning

Ja eftersom jag v et att folk dör om inte berättar vad jag gjort i helgen så gör jag det nu. Jag orkar inte köpa kläder till olika begraningar. På fredan satt jag barnvakt, och på lördan likaså. Det var det.Jag hoppas att ni äckliga andra snorungar har haft urtråkigt så att jag inte missat något!? Aja på fredan var det trevligt eftersom vi hade en liten kräftskiva/förkrök hemma hos oss. Sedan begav sig alla till Rasta( en liten "pub" här ute). Eftersom jag var där förra helgen o vakterna blev så surskalliga eftersom jag inte var tjugo. HAHAHA PAPPA JAG KOM VISST IN!Pilutta dig! På lördagen roade jag mej med att prata i telefon, bla med agnes, linn, alma o jimmy. Det var längesen ja träffade alla dom. Men ja saknar er inte ett dugg för jag är en människa utan känslor ni vet.

BAJS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

människa utan känslor?mhhmm jag har märkt det

2007-08-10 @ 14:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0