JAG SAKNA NANNA!

I tordags ringde sandra och frågade mej om jag ville följa med o vinka av inanna på station. Jag kunde inte motstå. Så igår var det de vi gjorde, shit jag tror jag fock en tår i mitt öga. Och nanna lär ha varit lite lätt irreterad när jag gick o kramde henne konstant i en timme, :P. Jag kommer saknar henne som fan , varför flytta till arvidsjaur? Okej att pilotskolan är där, men jag kan flytta den för hennes skull!Pratade med hennes mamma med, och hon sa att hon var jättestolt. Och vem är inte det? I grundskolan fick hon 315 av 320 tänkbara poäng! Och sen har hon gått ett år på blackan/natur med. Hon är duktig och jag tror dom flesta är stolta fan! Och all packning hon hade, haha! såg ut som om hontänkte att hon aldrig skulle komma hem:P.
Jag kommer sakna min mamma, nej INANNA!
Men vi hoppas på att dom här 12 veckorna går fort, och hon kommer hem på lovet igen , och alla har medtanke på inanna som börjar skolan på måndag, okej?


LYCKA TILL NANNA!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar inanna!

2007-08-10 @ 12:43:24
URL: http://ohsandra.blogg.se
Postat av: fia

men jag saknar henne mer än du!

2007-08-10 @ 14:05:22
Postat av: sandra

nejje vi saknar henne lika jävla mycket!

2007-08-10 @ 14:20:57
Postat av: Fia

Okej, ^^
skitpåre

2007-08-10 @ 14:30:43
Postat av: sandra

din mamaaaaa

2007-08-10 @ 14:35:05
Postat av: Bina

vem saknar inte inanna? :O

2007-08-11 @ 22:05:04
URL: http://saabi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0