Helgens samanfattning

Okej i fredags var jag på ekerö men sandra o magnus(okej ursäkta agnes). Mycket trevligt. På lördan var det så att min goda bror petra hade sin artonårs fest. Stora tjejen ju;). Haha. Så det var Det jag gjorde, åkte dit vid fem, började dricka lite smått vid halv sex o sen kom lite folk och käka sen kom min familj o jag dansa med mina syskonbarn. Sen drog alla barnfamiljer och själva partajande började. Det var as kul! Dansa som fan , jag var "jättenykter" och dansade med min mamma o petras mamma o petra o alla de andra. Trevlans var det, nu kanske ni tänker Din mamm?!. Och JA! min mamma och jag har inga problem alls att festa ihop, det är bara roligt. Mamma kan vara värsta partydjuret hon.Sen efter en tid drog alla över till adelsö, där gick allt åt helvete. Men det e klart, allt kan bara gå åt helvete på den pinsamma delen av ekerö kommun. Alla började bråka, OCH JAG VILL BARA SÄGA TILL EN VISS PERSON SOM JAG PRATADE MED UNDER KVÄLLEN ATT DER ÄR !INTE OKEJ! JA HATAR DIG FORTFARANDE!. Ajja nog om det.Men vi drog igen med ngn färja kommer inte ihåg vilken, träffade också anders på adelsö, han liftade med i vår bil. Eller vår, den som jag åkte med:P. Jag, petra och anders o hans kompisar åkte iaf hem till petra, aldrig att jag går ngnstans utan den tjejen om allt inte e okej, Bröder till döden liksom. Satt där en stund sen GICK jag hem med anders o joel. Va hemma runt halv 4. Träffade bror vid busshållplatsen och gick med honom in, sen satte han sig vid gasolspisen och grillade korv rakt över lågan, knäppgöken. Jag vaknade upp på söndagen därpå med en riktig jääävla baksmälla, så den dagen spenderade jag framför tvn och försökte få alla att tycka synd om mej, men det gick inte så bra:P. Men det e det som är. På lördag är det pappas femtioårs fest! Shiiiet vad kul det ska bli, själv ska jag agera bartender:P. Och imorgon fyller petra 18, antagligen ska jag o mamma med henne o hennes mamma in till stan o käka, och ha det allmänt mys:).
Men nu ska jag gå o städa mitt rum:)
Hare!
Dagens kom ihåg!
ADELSÖBOR ÄR SOM SPERMIER, DET ÄR INTE (!) MÅNGA DET BLIR FOLK AV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0