Färgning

Idag har jag vart med min syster caroline som kom hem från norge, äntligen! Sen bar det av till petra som färgade mitt o mammas hår. Mamma gjorde inget speciellt med sitt hår, men ja är numera grön.
HAHA! Nej jag e röd/mörklila. LÅter knäppt men det e  asfint. Vet inte vad jag ska göra i helgen eftersom alla mina polare ska vila upp sig för lördagen då det är rockfest. men duktig som jag är har jag lovat bort mig. Jag ska sitta barnvakt, hur kul e det liksom? Ha en skrikande bebbe på armen , även om det e mysigt med ett litet barn är man, efter fredan oftast inte på så bra humör:P
Men nu ska jag gå ut med mammas alla hundar(: .

Hare!

Kommentarer
Postat av: sandra

fia din jöns, jag vill träffa dig nåndag!

2007-08-01 @ 23:48:56
Postat av: fia

hag vill träffa dig med sandrabangar!

2007-08-04 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0