den här sommar

Usch vad jag älskar sommarn. Sommarn börja sjukt långsamt och det hände inte så mycket. Men nu! Alla helger är ALLTID uppbokade, vilket är jävligt najs.Mycket festande ocvh mycket öldrikande har hunnits med;) Men det hör ju sommaren till. Men den skulle inte vart som den har varit om det inte var så att kjagh hade min oerhört korkade kompisar att partaja med;). Sitter nu och kollar på bilar med min systerson, något jag brukar göra med jim.Jag saknar någon väldigt mycket just nu så det är helt sjukt.Hoppas han kommer hit och håller mej sällskap och kramas lite ikväll när jag ska vara barnvakt. Nu ska familjen Olson ha kräftskiva OOOOPs  det var ju vi:P.

Pöss o smisk på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0